Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

nybörjare

Av teresa - 21 juli 2008 11:46

 hej alla bloggare


 jag är ny på detta och behöver lite tips ibland, hoppas att jag får massor.

 har jag fattat det rätt så är det här lite som en dagbok eller att man behöver skriva av sig.

 just nu förbereder jag mig för den stora anstormningen av barn och barnbarn. jag ska nämligen nolla och då är det kräftskiva som gäller.

 det blir mycket folk och mycket kräftor med tillbehör, sen slår vi klackarna i taket och håller igång till fram på småtimmarna. tur att man har semester då. iår ska jag hälsa på min bonus dotter som bor i italien i rimini, det blir kanon. tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teresa - 5 januari 2012 20:22

hej alla bloggare jag hade helt glömt bort att jag hade en blogg, fattar inte hur det gick till...men,men nu är jag tillbaka och nu ska det bloggas på det nya året, mycket har ju hänt sen jag var inne sist. idag blir det bara detta ,men imorgon d...

Av teresa - 25 oktober 2009 11:18

ja, nu har hösten kommit på allvar, en sån här dag vill man bara lägga sig under täcket med en bok och mysa. Gubben tvingade mig ut för han ville ha sällskap till Biltema, är det inte typiskt karlar. Men okay jag passa på att lämna tillbaka felköp på...

Av teresa - 5 juni 2009 12:34

ja, nu närmar sig slutet för min vistelse i Åkersberga , imorgon natt kommer marie och toyboy hem , men jag åker inte förrän på tisdag så ett par dagar får vi tillsammans. ungarna börjar ta sig ton och försöker ta pennor med mig, men som sagt det går...

Av teresa - 2 juni 2009 23:27

 ja idag har det varit ganska lugnt, jag och Anna var hos frissan och helt spontant klippte jag mig , det blev kanon så i fortsättningen får jag komma hit här för att klippa mig. efter vårt besök hos frisören gick jag och Anna och åt sushi fan vad go...

Av teresa - 1 juni 2009 14:37

 en underbar dag med sol ute och sol i sinne. idag var jag ensam hemma på dagen så jag städade lite till Marie i skåp och lådor, precis som jag sparar hon på allt. jag och Isabelle gick med hundarna på morgonen, sen när Pontus kom hem från skolan gic...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards